Monika Kołakowska – trening i dieta

Monika Kołakowska – trening i dieta

Zainteresowanie treningami fitness ciągle wzrasta. Do niedawna nie była to znana dyscyplina sportu, jednakże dzięki Ewie Chodakowskiej, a następnie Annie Lewandowskiej, fitness podskoczył kilka oczek do góry w kwestii zainteresowania tym sportem. W ostatnim czasie pojawiły się nowe trenerki, które mają wiedzę i sylwetkę, a także potrafią zmotywować miłośników fitnessu, młode mamy, czy kogoś, kto chciałby rozpocząć swoją przygodę z nowym sportem. Taką osobą jest Monika Kołakowska – youtuberka, propagatorka zdrowego stylu życia a przede wszystkim trenerka. Kim jest Monika?

Oprócz fitness woman, jest jednocześnie dziewczyną Sylwestra Wardęgi – bardzo popularnego w Polsce i na świecie youtubera. Monikę w chwili obecnej śledzi ponad 51 tys. obserwatorów w serwisie youtube, a odnotowuje już ponad 110 tys. subskrypcji każdego z jej o fitnessie! Popularność Kołakowskiej rośnie przede wszystkim dlatego, iż proponuje krótkie serie treningowe dla osób zabieganych. Jej zajęcia opierają się na trzech typach treningu : tabacie, ćwiczeniach interwałowych i siłowych. W ostatnim czasie można Monikę śledzić w różnorakich programach śniadaniowych, gdzie opowiada o swojej pracy a jednocześnie prowadzi poranny rozruch dla każdego.

Na czym polega metoda Moniki?

Jadłospis jaki proponuje Monika Kołakowska polega na bardzo mocno zbilansowanych posiłkach. Trenerka odrzuca słodycze na rzecz orzechów, ale także spożywa suszone owoce, czy wafle ryżowe. Zaleca aby sięgać po takie przekąski w pierwszej połowie dnia, lub ewentualnie po treningu. Kołakowska zachęca do włączania owoców i warzyw. Osobiście sama kupuje w sprawdzonych miejscach. Ważne jest, aby spożywać pełnoziarniste produkty a także zadbać o to, aby na naszym talerzu nie zabrakło zdrowych tłuszczów roślinnych.

Menu Moniki Kołakowskiej składa się z pięciu posiłków, które koniecznie powinny być przyjmowane o stałych porach dnia. Dzięki temu będziemy cały dzień syci, a do tego nie będziemy mieli chęci na podjadanie słodyczy. Monika podkreśla, iż warto nie zapominać o nawodnieniu organizmu. Sama wypija dziennie od 2 do 4 litrów płynów na dobę. Koniecznie radzi, aby wyeliminować wszelkie niezdrowe przekąski a także Fast-foody. Trenerka twierdzi, iż takie zdrowe nawyki pozwolą osiągnąć nam wymarzoną sylwetkę.

Z kolei co Monika zaleca odnośnie sportu? Trening Monika Kołakowska

Jeśli chodzi o aktywność fizyczną to trenerka proponuje różne treningi, które są rozdzielone na cztery grupy – ćwiczenia na pośladki, brzuch i boczki, tabatę oraz trening odchudzający (ogólnorozwojowy z różnymi przyborami). Na jej kanale Youtube znajduje się już ok. 100 zestawów do wyboru. Takie ćwiczenia można mieszać dowolnie a także ze sobą łączyć. Trenerka, podobnie jak Ewa Chodakowska, promuje wyzwania kilkunastu dniowe lub kilkudziesięciodniowe. To pomoże w mobilizacji do wykonywania codziennych ćwiczeń.

Monika Kołakowska efekty– jaki będzie nasz zysk ?

Największe znaczenie ma regularność treningowa a także pilnowanie drobnych nawyków – tak jak podpowiada Monika. Ćwicz 3-4 razy w tygodniu i staraj się zdrowo odżywiać, a także wypijaj minimum 2 litry wody dziennie – a efekty zobaczysz już po niecałych dwóch tygodniach! Dzięki treningom Moniki Kołakowskiej nabierzesz energii i chęci do życia, wysmuklisz i ujędrnisz swoje ciało. Możesz być pewny, iż znikną nadprogramowe kilogramy czy niechciany cellulit. A dzięki diecie będziesz czuł się znacznie młodziej i zdrowiej. Pamiętaj aby mieszać treningi i wybierać je w taki sposób, aby wykonywać ćwiczenia na różne partie ciała.

Chcesz zyskać lepsze samopoczucie i radość każdego dnia? Zakładaj dres i spróbuj z Moniką!

Redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.